Not so quick website scan

Review op copy & SEO

Bezig met scanIs je website toe aan een check-up, maar weet je niet goed waar te beginnen? Je weet dat het beter kan, maar hoe dan precies? Wat werkt wel en wat werkt niet om klanten te verleiden klant te worden?

Vergroot je omzet door je website eens door een vreemde te laten bekijken. Een vreemde die toevallig specialist is op website copywriting, online verkooptechnieken, onbewuste beïnvloeding en vindbaarheid.

Die jou feedback, strategie én concrete ideeën geeft hoe je eenvoudig je website duidelijker, makkelijker en aantrekkelijker maakt. Zonder technische aanpassingen en zonder aanpassingen in het design. Feedback die snel door te voeren is, waardoor ook het resultaat hiervan snel zichtbaar is!

Leveren deze aanpassingen je omzet op? Daar kom je snel genoeg achter. Ik durf te zeggen dat dit het geval is.

Wat neem ik mee in de scan’?

Sowieso beoordeel ik jouw website op de ouderwetse manier. Met aandacht en door mijn eigen hersenen te gebruiken, in plaats van fancy apps of tools. Ik verplaats me in jouw doelgroep en lees en bekijk de website door deze ogen.

Ik beoordeel de website vervolgens op:

  • Onderscheid je je in de markt?
  • Spreek je jouw beoogde doelgroep aan?
  • Verleid je jouw bezoekers?
  • Verkoop je je aanbod?
  • Zet de website aan tot actie?
  • Gebruik je de juiste zoekwoorden?
  • Optioneel: de fotoscan*

Feedback inclusief voorbeelden en ideeën

Ik geef niet alleen feedback in heldere en duidelijke taal (je hoeft geen kennis van marketing of sales te hebben), maar ik draag ook ideeën aan hoe je dit kunt verbeteren. Voorzien van voorbeelden, die je direct kunt kopiëren in je website.

Want als je vervolgens nog steeds zelf de zinnen en uitwerking moet verzinnen, dan doe je er niks mee. Toch? Of is dat te eerlijk☺? Anyway, ik houd van praktisch en jij volgens mij ook. En ik schud die teksten zo uit mijn mouw.

De fotoscan

De fotoscan voert een ervaren reclamefotograaf uit, met wie ik samenwerk. Hij beoordeelt het fotomateriaal op jouw website:

  • Zijn de foto’s van voldoende kwaliteit?
  • Sluiten de foto’s aan bij de uitstraling van jouw bedrijf?
  • Vertelt het gebruikte fotomateriaal wat het moet overbrengen?
  • Krijgt de bezoeker vertrouwen?
  • Hoe onderscheidend zijn de gebruikte foto’s?

Zijn bevindingen en de tips ter verbetering voeg ik toe aan de ‘not so quick website scan’.

Dit ontvang je van mij

Sowieso focus ik me op het laaghangende fruit. Dat zijn de tips die het meeste opleveren!

Je ontvangt:

  • Feedback uitgeschreven in tekst, inclusief ideeën en voorbeelden;
  • Screencast waarin ik de belangrijkste feedbackpunten bespreek (een video van jouw website waarbij ik gesproken uitleg geef) en waarbij ik nog meer de diepte in ga;
  • Minimaal 3 nieuwe zoektermen waarop je vindbaar moet worden en hoe je dit kunt doen.

Nadat je alles hebt ontvangen en hebt gelezen/ bekeken, plannen we een gesprek van 30 minuten in. Telefonisch of via Skype. Dit is je stok achter de deur om écht met de feedback aan de slag te gaan. Heb je nog vragen of heb je extra uitleg nodig? Dan help ik je daar graag bij. Zodat niks je in de weg staat om alle punten door te voeren.

Bonussen
Een A4 met tips voor meer traffic naar je website – deze tips worden bijna niet toegepast, maar zijn zeer effectief!

Nadat je je website hebt verbeterd, is dit de volgende stap. Meer bezoekers aantrekken, die jou gaan bellen, mailen of boeken. Door het toepassen van deze tips is het gesneden koek.

+ antwoord op jouw meest prangende vraag! Heb jij iets waar je al lang over piekert aangaande je website? Waar je steeds maar niet uitkomt, maar wel in je hoofd blijft malen? Twijfel je of het een goed idee is? Ik geef je antwoord en advies.

Prijs en hoe nu verder

De ‘not so quick website scan’ kost € 226. Wil je er ook de fotoscan bij, dan komt er€ 60 bij. Prijzen zijn exclusief BTW.

Via het formulier hieronder vraag je de scan aan. Na ontvangst van de aanvraag, plan ik deze in. Dit koppel ik aan je terug. Je ontvangt vervolgens van mij een vragenlijst, zodat ik jou en je bedrijf beter kan leren kennen. Zo zijn mijn adviezen nog gerichter en waardevoller. Dit is ook het moment om jouw meest prangende vraag te stellen.

Ook ontvang je de factuur voor deze dienst. Die dien je vooraf te betalen. Is de betaling niet binnen wanneer jouw scan staat ingepland? Dan schuift deze automatisch door. Pas wanneer ik het geld ontvangen heb, ga ik daadwerkelijk voor je aan de slag.

Vragen?

Heb je vragen over de scan? Stuur me een e-mail op marjolijn@mmmar.nl of bel naar 06-81649266.

Recensie-Zeljka-voor-website