Online communicatie - jongens bij kiosk

Online communicatie

De manier waarop je online communiceert is een vak apart. Dit vraagt om specifieke (SEO) kennis, inzicht in je doelgroepen en inzicht in de customer journey. Met dit als basis is het zaak unieke content te creëren waarmee je bestaande en nieuwe klanten aan je bindt door hen te inspireren en hun vragen te beantwoorden. Deze content vormt de inhoud van jouw website of webshop, maar verspreid je ook via social media. Laatstgenoemde is ook nog eens belangrijk voor de zoekresultaten!

  • Hoe pak je dit aan?
  • Hoe maak je de omslag van traditionele communicatie naar online communicatie?
  • Welke content publiceer je online en is deze ook goed vindbaar?
  • Hoe goed werkt het schrijven van een blog om nieuwe klanten binnen te halen?

Ik help je een tree hoger te komen met online communicatie en laat je zien dat communicatie online altijd werkt! P.S. het sleutelwoord is ‘content’!

Maak een afspraak

Wil je graag eens samen sparren over online communicatie? Ik kom graag bij je langs. Neem contact met me op voor het maken van een afspraak.

 

Met traditionele communicatie “ dring je informatie op”, met online communicatie zoek je de interactie op.