Hallo ondernemer,

  • Zou je willen dat content marketing niet zo veel tijd zou kosten?

  • Vind je al die strategieën en mogelijkheden die content marketing biedt overweldigend?

  • Ben je er wel klaar mee te horen hoe belangrijk content marketing is en dat je er nu écht mee aan de slag moet gaan?

  • Wil je nu wel eens een duidelijk verband zien tussen de tijd die je besteed aan content marketing en de resultaten die je behaalt?

Dan ben je op precies de juiste plek beland! Exact met al deze vragen en meer help ik je. Me Myself Mar – Content Marketing helpt ondernemers zoals jijzelf om je bedrijf op de kaart te zetten met een unieke communicatie strategie.

Zodat jij je onderscheid in de markt en waardoor je dus niet zoals ieder ander ‘klinkt’. Maar je je unieke eigenheid laat zien, waardoor klanten zich bijna als vanzelf aan je binden en bij je willen kopen. Want zo werkt dat met content marketing.

Waarom ik doe wat ik doe?

Ik kies er voor om te zeggen dat content marketing MIJ heeft gekozen. Bij welke opdracht dan ook die ik voor mijn klanten uitvoerde, kreeg ik complimenten voor de content die ik creëerde. Van social media posts tot het schrijven van interview series. En kreeg ik ook regelmatig via via klanten. Klanten die ik interviewde waren zo onder de indruk, dat ze mij vervolgens inschakelden voor hun eigen opdrachten.

De leukste via via opdracht kreeg ik van de klantcontactmanager van BCC. Ik interviewde hem om een case-studie te schrijven over de chat-points in BCC winkels. Hij was erg enthousiast over het artikel. Een paar weken later werd hij genomineerd voor de CCMA Awards als Manager of the Year. En vroeg hij mij om zijn pitch te schrijven. Helaas heeft hij de titel niet gewonnen, maar naderhand kreeg hij van andere genomineerden wel complimenten voor zijn sterke verhaal. Dat maakt mij dan ook weer trots.

Dus koos ik er voor mij echt te specialiseren in content. Content marketing. Niet alleen het maken van onderscheidende en sterke content, maar juist ook andere ondernemers te helpen met het stuk content strategie, content planning en content uitvoering. En naast mijn diensten schrijf ik ook regelmatig gratis artikelen en creëer ik checklists, templates en stappenplannen om ondernemers te helpen zelf betere content te maken.

Maak kennis met Marjolijn

Jou helpen met het aantrekken van nieuwe leads en klanten via een onweerstaanbare content marketing strategie? Dat is mijn passie.

Als ervaren communicatie specialist werk ik graag samen met ondernemers die geloven in content marketing en er graag voor willen gaan. Op een manier die 100% bij zichzelf en hun business past.

CV in het kort
  • 17 jaar ervaring in Marketing & Communicatie
  • 4 jaar ervaring in samenwerken met grote én kleine bedrijven om te werken aan hun online presence
  • Een afgeronde HBO opleiding in Marketing, Communicatie & Design
  • De resultaten die ik behaalde voor mijn klanten en de mooie referenties die zij mij gaven

Andere feitjes:
  • Eigenaar van het online platform Gezondekids.nl met bijbehorende Facebook community om (aankomende) moeders te inspireren hun kids gezond op te voeden
  • Moeder van twee mooie kinderen, Guy & Xavi
  • Ik reis graag met mijn gezin naar het Oosten; van India, Sri Lanka tot de Filippijnen
  • In mijn vrije tijd ben ik in de keuken of met mijn neus in de kookboeken te vinden

Content hulp binnen handbereik

Hoe ga je nu aan de slag met content marketing? Hier heb ik mijn eigen werkwijze voor. Het is belangrijk dat jouw basis op orde is. Je website. Dat het superduidelijk is wat klanten precies aan jou en jouw diensten/producten hebben en hoe ze dit kunnen kopen. En dat je website aantrekkingskracht heeft. Dat klanten niet kunnen wachten om bij je te kopen. Dus stap 1 begint bij jouw website.

Stap 1: Verleid je bezoekers met jouw website:
Verbeter je website met de gratis website check checklist en doe het zelf of laat de ‘not so quick website scan’ door mij uitvoeren.

Stap 2: Stel een content marketing strategie op waarmee je je onderscheid in de markt:
Boek bij mij een content boost sessie van 3 uur.

Stap 3: Maak een content planning:
Volg hiervoor mijn online workshop (komt nog) en gebruik de handige tools hiervoor.

Stap 4: Creëer helpende en relevante content voor jouw doelgroep:
Al behoorlijk wat content gemaakt, maar levert het te weinig op? Dan is het tijd voor de ‘meer dan een content check‘.

Stap 5: Laat je inspireren:
Door mij en andere ondernemers in de besloten Facebook groep Content Marketing Mastermind of lees mijn blogberichten voor gratis inspiratie.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over content marketing of hoe ik jou kan helpen? Neem contact met me op door een mail te sturen naar marjolijn@mmmar.nl of bel me op 06 81 64 92 66.